نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 101
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 69
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 481
بازدید سال : 2128
بازدید کلی : 17597
سرکشی از هنرستان شهید باهنر

سرکشی و بازدید مسئول نیروی انسانی حوزه بسیج دانش آموزی به همراه حجت الاسلام اثمری عرب مدیر عقیدتی حوزه و برادر زنگنه از هنرستان کشاورزی شبانه روزی شهید باهنر در تاریخ 94/09/23

 

خلاصه ای از صحبت های برادر زنگنه :

در مورد دلیل به وجود آمدن داعش و گروه های تکفیری صحبت شد که طبق گفته های برادر زنگنه آمریکا و غرب توسط برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس داعش و گروه های دیگر تکفیری را به وجود آوردن  تا از مسلمان شدن جوانان اروپا جلوگیری کنند زیرا طبق پیشبینی های غربی ها در چند سال آینده دین اول اروپا اسلام خواهد شد.

موضوع دوم بحث در مورد جنگ های قومیتی بود که برادر زنگنه فرمودند سرویس های جاسوسی غرب توسط شبکه های اجتماعی قصد دارند که یک نوع جنگ قومیتی راه بیاندازند و بر این اساس از تعصب جوانان ما استفاده کرده تا درگیر جنگ و مباحثه قومیتی شوند.

 

خلاصه ای از صحبت های حجت الاسلام اثمری عرب :

موضوع سخنرانی با دو محوریت اول در مورد جنگ سخت و دوم در مورد جنگ نرم بود. در مورد جنگ سخت فرمودند که در دوران دفاع مقدس ملت شریف ایران آن را چشید با اینکه از لحاظ نظامی بسیار ضعیف بود اما این ملت شریف مقاومت و ایستادگی کرده  و در پایان نتیجه این جنگ پیروزی ایران بود و تا الان هم این دشمن جنگ سخت را دارد اما نه در کشور ما بلکه در خارج از مرزهای ماست و تمام این جنگ ها بر علیه ملت ایران است .

و محوریت دوم که جنگ نرم باشد، دشمن دست به این حرکت زده که ذهن جوانان ما و خانواده های ما را از آن تفکر انقلابی و مذهبی که دارند دست بردارند این جنگ نرم جنگ عقیده هاست که به وسیله ماهواره و شبکه های اجتماعی میخواهند به ما ضربه بزنند و ما باید هوشیار باشیم.

 

 

جهت مشاهده ی باقی تصاویر به ادامه ی مطلب رجوع کنید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 2453
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


صفحه قبل 1 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود